Vores dygtige PR-specialister kan hjælpe med at få dine gode historier ud at leve i medierne. Via vores mangeårige erfaring, vores netværk og vores indsigt i medielandskabet hjælper vi dig både med at spotte de gode pressehistorier og med at bære dem ind til redaktionerne.
Hos KommPress tager vi altid udgangspunkt i målgrupper og mål. Hvem skal vi ramme? Og med hvilken effekt? Det vil altid styre, hvordan vi tilgår den enkelte indsats.
Handler det om at komme bredt ud med en historie? Eller handler det mere om at ramme få, udvalgte medier? Er din målgruppe Hr og Fru Danmark eller en CEO i logistikbranchen?
Når målgruppe og mål er på plads, hjælper vi med at vinkle historien, så vi rammer de rigtige mennesker med de rigtige budskaber. Dernæst går produktionen af PR-materialet i gang, inden vi begynder at gå i dialog med medierne.
Vi har over årene opbygget et godt netværk rundt omkring på landets redaktioner. Dette gælder både lokalmedier, fagmedier, nationale medier og erhvervsmedier.
Vi ved, at det kan være følsomt at komme på forsiden. Derfor gør vi os umage med vores arbejde og bruger vores journalistiske tæft til at faktatjekke og stille de rigtige spørgsmål. Samtidig anerkender vi også, at den gode pressehistorie opstår i samspillet mellem virksomhed og journalist – derfor prioriterer vi at have et godt netværk ude på redaktionerne, ligesom vi forstår og respekterer journalisternes hverdag og prioriteringer.
Udover presseindsatser til danske medier tilbyder vi også internationale presseindsatser.
Vi har erfaring med at arbejde med både internationale fag- og nyhedsmedier i primært Europa og USA, og vi kan efter behov trække på PR-samarbejdspartnere i blandt andet Sverige, Norge og Finland.
Vi kan hjælpe med pressemeddelelser, medieresearch, pitches og rådgivning
Kontakt os endelig for en uforpligtende snak, hvis du ønsker at vide mere.
Vi kan også hjælpe med medietræning og krisekommunikation.
Kontakt Morten.
Citat
Kontakt Morten.
En målrettet og veludført PR-indsats kan styrke din virksomheds eller din organisations troværdighed og skabe øget synlighed om jeres brand.
Udover at god PR-omtale bidrager til at skabe positiv omtale af virksomheden, understøtter den samtidig jeres employer branding-strategi, da både eksisterende og kommende medarbejdere vil kunne få et mere positivt billede af virksomheden.
Vi kan naturligvis ikke udstede garantier for, at et medie vælger at bringe lige netop din historie.
Vi kan til gengæld garantere, at vi gør alt, hvad vi kan, for at det sker via kompetent rådgivning, vores forståelse for mediernes mekanismer, et velfungerende distributionssystem og vores brede netværk ude på redaktionerne.
Vi finder i fællesskab frem til den rette målgruppe til netop din virksomheds historie – herefter kan vi sige langt mere om, hvilke medier vi vil anbefale, at der tages kontakt til.
Vi har mulighed for at komme ud til alle danske medier – det gælder dagblade, erhvervsaviser, TV-nyheder, ugeaviser, magasiner samt fag- og nyhedsmedier på både lokalt, regionalt og nationalt plan.
Vi arbejder også i visse tilfælde udenfor de danske landegrænser.
Har du behov for yderligere hjælp, eller var det ikke det, du søgte?
Du kan læse om vores andre ydelser for at finde den rette løsning.
Sammen skaber vi
resultater med dine historier.