Strategi.

Vi hjælper dig med at lægge en strategi for din kommunikation. En strategi, der tager afsæt i jeres formål, og som altid understøtter jeres forretning. Vores tilgang er velafprøvet, metodisk og baseret på værktøjer, der sikrer, at strategien er intuitiv og nem at omsætte i praksis. 

KommPress stemningsbilleder fra kontoret

En kommunikationsstrategi sætter retning, giver værdi og skaber mening for dine stakeholders.

Vil du øge kendskabet til dit produkt eller din ydelse, og vil du påvirke dine målgruppers viden, holdning og adfærd på en positiv måde? Så bør du lægge en skarp kommunikationsstrategi.

Sæt ord på din forretning.

Vi hjælper dig med at sætte ord på din forretnings eller organisations formål og styrker positionen i marked, samfund og organisation. Dette gøres med afsæt i en kernefortælling og en række strategiske temaer, så du får et stærkt og målrettet afsæt for alle kommunikationsindsatser.  

Nå ud til de ønskede målgrupper.

Vi hjælper dig med at opsætte mål for dine kommunikationsindsatser, så dine budskaber når de ønskede målgrupper via de rette kanaler og dermed får effekt. For KommPress skal det komplekse gøres enkelt. Derfor er vores formater på kommunikationsstrategier resultatet af en grundig proces, der ofte indledes med analyse og indsigt i konteksten. Strategiens format er intuitivt og konkret, så det er nemt at omsætte til handling.

Vi kan hjælpe dig med:

  • Omdømmeanalyse 
  • Fokusgruppeanalyse 
  • Målgruppeanalyse 
  • Markedsanalyse 
  • 0-punktsmåling 

Kontakt Ulrik.

Citat

Ulrik Schøsler.

Direktør for Strategi

Kontakt Ulrik.

Ulrik Schøsler, Direktør for Strategi

Ulrik Schøsler.

Direktør for Strategi

Ofte stillede spørgsmål.

En strategi er en prioriteringsøvelse: Hvad skal vi fokusere på, og hvad skal vi bruge færre kræfter på?

En målrettet strategi hjælper organisationer med at sætte arbejdet i system, så både I selv og jeres samarbejdspartnere arbejder efter de samme målsætninger. 

Alle kan bruge en strategi. Store og små virksomheder, offentlige og private, organisationer og personer. Vi tilpasser strategien efter dig, din kerneopgave og dine behov.

Der er derfor ikke to strategier, der er ens, men ens for alle strategier er, at de kan hjælpe dig til at tage beslutninger og nå dine mål. 

Vi tager altid udgangspunkt i den enkelte kunde, og processen kan derfor se forskellig ud. Ofte indleder vi med analyse, det kan f.eks. være en markedsanalyse og indsigt i den kontekst, som virksomheden er en del af.

Vi inddrager dig i processen, fordi vi ved, at du kender din virksomhed og virkelighed bedst.

Andre ydelser.

Har du behov for yderligere hjælp, eller var det ikke det, du søgte?

Du kan læse om vores andre ydelser for at finde den rette løsning.

Krisekommunikation.

Vi hjælper dig, hvis du står i en krise eller en anden forretningstruende situation, der kræver hurtig handling.

Politisk interessevaretagelse.

Vi hjælper dig med at få politisk indflydelse gennem synlighed i udvalgte fora.

Kernefortælling.

Vi hjælper dig med at formulere din kernefortælling.

Sammen skaber vi
resultater med dine historier.