Odense
Pakhusgården 54, 2. sal
5000 Odense C
Aarhus
Rosenkrantzgade 23, 4. sal
8000 Aarhus C
Genveje
Rådgivere
Om os
Ydelser
Kontakt
Om os
Job
Persondatapolitik
Cookiepolitik
KommPress står klar til at assistere dig med akut bistand i tilfælde af en krise eller en anden forretningstruende situation, der kræver øjeblikkelig handling. Vores erfarne kriseteam hjælper dig med at forstå og navigere i krisesituationen, og vi hjælper dig med at komme til orde over for dine vigtigste målgrupper for på den måde at værne om dit omdømme.
Din forretning eller dit brand er oftest dybt afhængig af, hvordan dit omdømme er. Kriser – eller bare en dårligt håndteret udfordring – kan påvirke og i værste fald kuldsejle dit omdømme. Derfor er det afgørende at have styr på sine issues og være forberedt på mulige kriser.
En krise kan se ud på mange måder. De fleste er faktisk ganske jordnære, men kræver alligevel handling. Det kan være alt lige fra en dårlig anmeldelse på Trustpilot over en kommentar på sociale medier til en dårlig historie i medierne eller et skuffende årsregnskab. Det kan også være mere forventelige kriseudløsere såsom ulykker eller en konkurs.
Hos KommPress har vi to slags fokus, når det kommer til krisekommunikation. Vi anbefaler altid, at virksomheden er på forkant. Med et stærkt beredskab kan du håndtere langt de fleste kriser, før de indtræffer.
Vi kan hjælpe dig med at lave et sådant beredskab. Sammen scanner vi din forretning for issues, prioriterer dem og laver konkrete handleplaner. Det både forebygger og forbereder.
Herefter bygger vi sammen et egentligt kriseberedskab, som peger på, hvordan I håndterer en krise, hvis den skulle opstå, og sammen træner og simulerer vi krisescenarier med dig. Træning og struktur giver det stærkeste fundament.
Vi hjælper naturligvis også med den pludseligt opståede krise. Vi er med dig hele vejen fra den udløsende faktor, og indtil til krisen er håndteret. Krisekommunikation er i dag oftest en flydende proces bestående af forberedelse, små kriser og håndtering af disse som en løbende og naturlig del af virksomhedens corporate kommunikation.
Kontakt Anders.
Citat
Kontakt Anders.
Tag hurtigt og så tidligt som muligt fat i os via telefon. Jo tidligere, vi kan være med dig i processen, jo bedre mulighed har vi for at hjælpe dig med at tage de rigtige beslutninger og skabe det stærkest mulige fundament for at håndtere krisen. Tid er med andre ord en helt afgørende faktor i issue management.
Tid er som sagt en afgørende faktor. Så hurtigst muligt vil vi sammen med dig nedsætte en lille taskforce med de relevante personer fra din virksomhed og KommPress. Først indsamler vi fakta og nødvendige data med henblik på at kunne navigere i og forstå krisen.
Derefter lægger vi sammen en plan for vores krisehåndterende arbejde i forhold til dine målgrupper, udpeger talspersoner og ansvarlige for de opgaver, der skal eksekveres. Efter eksekvering af opgaverne evaluerer vi sammen og gentager hele processen om nødvendigt for at følge krisens udvikling.
Som i alle andre kundeforhold er et samarbejde mellem KommPress og en kunde forbundet med tavshedspligt. Vi underskriver naturligvis også gerne en NDA, hvis samarbejdet kræver det, eller hvis du ønsker det. Generelt fortæller vi kun om vores arbejde for kunder, hvis kunden er indforstået med det.
Har du behov for yderligere hjælp, eller var det ikke det, du søgte?
Du kan læse om vores andre ydelser for at finde den rette løsning.
Sammen skaber vi
resultater med dine historier.
Odense
Pakhusgården 54, 2. sal
5000 Odense C
Aarhus
Rosenkrantzgade 23, 4. sal
8000 Aarhus C
Genveje
Rådgivere
Om os
Ydelser
Kontakt
Om os
Job
Persondatapolitik
Cookiepolitik
Odense
Pakhusgården 54 2. sal
5000 Odense C
Århus
Rosenkrantzgade 23, 4. sal
8000 Århus C
(Denne tekst må ikke fjernes, bruges til de ansattes citater.)