Kampagner.

En god kampagne kan skabe blivende forandringer. En god kampagne engagerer og aktiverer målgrupperne, så en ny ønsket adfærd både bliver attraktiv og nem at ændre.  

KommPress stemningsbilleder fra kontoret

Engagement, der skaber positiv forandring.

For at kunne engagere og ændre positiv adfærd skal vi have indsigter og viden om feltet, markedet eller en særlig kultur. Og så skal en god kampagne have en klar og stærk fortælling, der giver mening. Derfor er kreativitet et nøgleord. En god kampagne sætter retning, giver værdi og skaber mening for alle de involverede på tværs af kanaler og aktiviteter. 

 

KommPress har stor erfaring med at skabe kampagner, der engagerer. Vi sætter os grundigt ind i konteksten og alle de drivere, der skal sikre, at vi lykkes med kampagnen. Vi sætter ord på og designer både analoge og digitale kommunikationsprodukter, der anvendes til at sikre kendskab og synlighed, men som også understøtter det, der virkelig påvirker holdningsdannelse og adfærdsændringer. Hvis vi lykkes med det, så skaber vi blivende forandringer. Det er altid målet for os i KommPress, når vi arbejder med kampagner.  

Kampagner der virker.

Vi hjælper dig med at designe og udvikle den samlede kampagne fra analyse til strategisk afsæt og kreativt koncept og eksekveringsplan og -elementer. Derfor er vores formater på kampagner resultatet af en grundig proces, der ofte indledes med analyse og indsigt i konteksten. Kampagner virker kun, hvis de hviler på den rette indsigt og rammer målgrupperne med meningsgivende budskaber, der engagerer og flytter holdninger og adfærd.  

Vi kan hjælpe dig med.

  • Analyser
  • Kampagnestrategi
  • Kanalstrategi

Kontakt Ulrik.

Citat

Ulrik Schøsler.

Direktør for Strategi

Kontakt Ulrik.

Ulrik Schøsler, Direktør for Strategi

Ulrik Schøsler.

Direktør for Strategi

Ofte stillede spørgsmål.

Tag hurtigt og så tidligt som muligt fat i os via telefon. Jo tidligere, vi kan være med dig i processen, jo bedre mulighed har vi for at hjælpe dig med at tage de rigtige beslutninger og skabe det stærkest mulige fundament for at håndtere krisen. Tid er med andre ord en helt afgørende faktor i issue management.

Tid er som sagt en afgørende faktor. Så hurtigst muligt vil vi sammen med dig nedsætte en lille taskforce med de relevante personer fra din virksomhed og KommPress. Først indsamler vi fakta og nødvendige data med henblik på at kunne navigere i og forstå krisen.

Derefter lægger vi sammen en plan for vores krisehåndterende arbejde i forhold til dine målgrupper, udpeger talspersoner og ansvarlige for de opgaver, der skal eksekveres. Efter eksekvering af opgaverne evaluerer vi sammen og gentager hele processen om nødvendigt for at følge krisens udvikling. 

Som i alle andre kundeforhold er et samarbejde mellem KommPress og en kunde forbundet med tavshedspligt. Vi underskriver naturligvis også gerne en NDA, hvis samarbejdet kræver det, eller hvis du ønsker det. Generelt fortæller vi kun om vores arbejde for kunder, hvis kunden er indforstået med det.

Andre ydelser.

Har du behov for yderligere hjælp, eller var det ikke det, du søgte?

Du kan læse om vores andre ydelser for at finde den rette løsning.

ESG-kommunikation.

Vi hjælper dig med at fremstå som en ansvarlig og handlingsorienteret aktør, der lever op til både nationale og EU-reguleringer.

Politisk interessevaretagelse.

Vi hjælper dig med at få politisk indflydelse gennem synlighed i udvalgte fora.

Branding.

Vi hjælper dig med at skabe og styrke dit brand med en målrettet brandstrategi.

Sammen skaber vi
resultater med dine historier.