KommPress’ kontaktdirektør fejrer 10-års jubilæum

KommPress’ partner og kontaktdirektør, Anders Damgaard, har netop fejret sit 10-års jubilæum på det fynske PR- og kommunikationsbureau KommPress.

Han startede på KommPress, da bureauet kun var et år gammelt og har derfor sat et markant præg på bureauet. Anders Damgaard har med sin stærke faglighed haft en kæmpe betydning for KommPress’ stærke udvikling igennem de sidste 10 år, og derfor var det også ganske velfortjent, at han i 2020 blev partner i bureauet.

 

Anders Damgaard er yderst vellidt blandt kunder og kollegaer. Han har været en del af teamet på flere af KommPress’ vigtigste og længstvarende kunderelationer, og han møder alle mennesker i øjenhøjde og med ordentlighed. Hans faglighed spænder vidt, men specielt krisehåndtering, medietræning og strategiske kommunikationsopgaver ligger hans hjerte nær.

Blandt sine kollegaer er Anders Damgaard kendt for sit givende og sociale væsen, og så er han altid leveringsdygtig i en anekdote fra cykel- og journalistverdenen eller opvæksten i Struer.

 

Oprindeligt er Anders Damgaard uddannet journalist og har en fortid på Ritzau, Berlingske Tidende og B.T., hvorefter han i syv år var pressechef på Team Saxo Bank og for Bjarne Riis, inden han i 2015 kom til KommPress.

 

Privat bor Anders Damgaard i Odense sammen med sin kone og deres to døtre. Når han ikke nyder tiden sammen med dem, er Anders Damgaard en særdeles aktiv cykelrytter og vinconnaisseur med næse for specielt italienske rødvine.

Det er tredje gang på godt og vel et år, at KommPress kan fejre en 10-års jubilar. Ud over Anders Damgaard kan også direktør og partner Peter Hørlüch og seniorrådgiver Sofie Vejlmark Andersen bryste sig af den fine titel.

 

Alt for mange pressemeddelelser falder igennem: Sådan undgår du at spilde din tid 
LinkedIn-kurser – få mere ud af din og virksomhedens tilstedeværelse
Engagerende kommunikation skal sikre et følelsesmæssigt bånd til dit events gæster. Så er succesen rykket tæt på. 
Årsregnskabet giver jer taletid: Udnyt den til at fortælle de gode historier.
Alt for mange pressemeddelelser falder igennem: Sådan undgår du at spilde din tid 

Vores ydelser.

Har du behov for yderligere hjælp, eller var det ikke det, du søgte?

Du kan læse om vores andre ydelser for at finde den rette løsning.

Kernefortælling.

Vi hjælper dig med at formulere din kernefortælling.

Branding.

Vi hjælper dig med at skabe og styrke dit brand med en målrettet brandstrategi.

Content.

Vi hjælper med at skabe resultater med dine historier på websites, i nyhedsbreve og på SoMe.

Vi skaber resultater med jeres historier.